Delfzijl – In samenwerking met handelsvereniging Delfzijl Het Dok heeft Marketing Eemsdelta dit jaar de Zielsgelukkig in Delfzijl campagne voortgezet. Vier lokale ondernemers staan in de schijnwerpers, waarin zij delen waarom zij zich Zielsgelukkig voelen als ondernemers in Delfzijl. Willem Westerbrink van Telecom Delfzijl zegt: ‘Delfzijl, mijn geboorteplaats. Groningse nuchterheid gecombineerd met oprechte hartelijkheid. Mijn klanten zijn mijn rotsen in de branding, mijn ambassadeurs. Wie goed doet, goed ontmoet. Vertrouwd en betrouwbaar. Dat maakt dat ik zielsgelukkig onderneem in Delfzijl’.
Winactie
Een extra boost werd gegeven door het inzetten van een winactie waarbij bezoekers, inwoners en toeristen konden aangeven waarom zij Zielsgelukkig zijn in Delfzijl. De vier prijswinnaars hebben een cadeaumand ontvangen die beschikbaar is gesteld door vele ondernemers uit Delfzijl.
Social Media
De campagne is breed ingezet op Social Media met als resultaat een grote online zichtbaarheid. Bekendheid werd verder vergroot toen cabaretier Jochem Myer aangaf Zielsgelukkig te zijn geweest in Delfzijl. De campagne omvatte ook de promotie van evenementen, die met groot enthousiasme werden ontvangen.
Hoewel de campagne nu stopt blijft de website www.zielsgelukkigindelfzijl.nl actueel. Daar vind je inmiddels meerdere ondernemers, winkels en talloze tips over Delfzijl.